Lina Ingrid Nilsson

Tjo

Publicerad 2012-09-04 16:30:19 i

Har precis kommit hem efter en låååång dag i skolan.. Gick super bra på marknadsföring C gjorde massor! Första lektionen i arbets miljö gick också bra, fick skriva hur de var de första två praktik dagarna osv! Sista lektionen hade jag & Carola på gripen. Bild & form, kom massor med nya elever.. Några som bör gå om lekis igen och några som var super trevliga :) kan nog bli bra där också om man räknar bort de negativa personerna^^ slutade vi 4 men jag & Carola vart klara ganska tidigt så vi fick sluta redan vi halv 4. Då slängde jag på mig gå skorna och gick hem, tog bara en halv timme att gå hem så vart väldigt förvånad trodde de skulle ta längre tid^^ men nu är jag hemma och fått i mig en pulver drink och ska nu lägga mig på soffan och kolla på ghost whisper, bästa serien <3333

Sen måste jag säga bara :

Vila i frid
michael clarke duncan, hoppas du mår bra där du är nu och jag tänker på din familj & alla som fanns i din närhet!


/ Lina

If someone tells you, you're not beautiful..
Turn around and walk away so they can have great view of your fabulous ass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela