Lina Ingrid Nilsson

Söndag...

Publicerad 2012-09-09 09:13:08 i

God morgon på er!
Va ett par dagar sen jag skriv sist men har haft full rulle plus att jag har gått och blivit sjuk nu till helgen. Så har bara vilat mig och tagit det lugnt för jag vill inte missa den bästa veckan på hela höst terminen ju! Vi ska praktisera hela veckan och de kommer bli så kul :) trivs där så otroligt mycket och satsar på att få jobb där efter studenten eller iaf sommarjobb :)
Fast nu tänker jag fortsätta att sova en liten stund iaf. Hoppas ni har haft en bättre helg än mig och att ni mår super :) // Lina



If someone tells you, you're not beautiful..
Turn around and walk away so they can have great view of your fabulous ass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela