Lina Ingrid Nilsson

Söndag

Publicerad 2012-09-23 09:06:17 i

God morgon!
Förlåt att jag inte har skrivit något i helgen, har gibbat the Sims 3 pets hela helgen i stort sätt. Hade tappat bort koden till the Sims 3 men då hjälpte min snälla vän Pontus mig:) vart så glad! Och i lördags så träffade jag en fin vän, som de va jätte länge sen jag träffa. Jenny och jag gick på stan sen fikade vi på caffe latte, som vi alltid gör. Super trevlig dag ❤❤ men nu ska jag vila lite och sen gibba sims 3 pets :) //Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela