Lina Ingrid Nilsson

Måndag

Publicerad 2012-09-24 19:36:39 i Allmänt,

Hejhej!
IDag har de inte hänt så himla jätte mycket, vart och kollat på en lägenhet med mamma och pappa, skit vidrig men de gilla den så kommer väl förmodligen att flytta dit. Så himla irriterande att de beter sig som barnrumpor, de vart sura på mig för att jag inte gilla lägenheten-.- Moster kom hem till oss någon gång efter 1, då åkte vi till syrran och hjälpte henne med barnen, Tilde på dåligt humör för hon börjar bli sjuk. Jack pepplig för han håller på att få tänder. Upptäckte en liten tand idag, stolt moster ^^
Kom hem vi halv 7 och har inte gjort ett skit sen dess..Nu ska jag dra och käka lite äppelpaj, puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela