Lina Ingrid Nilsson

Hej på er igen!

Publicerad 2012-09-03 20:18:00 i Skolan,

Sorry för att jag inte gjort något mer inlägg men har inte kommit in och vart massa problem men nu är jag tillbaka! & tänkte nu berätta om mina första dagar som sista års elev.

Vi började med så klart massa onödigt prat om betyg osv men även om alla lektioner. Jag tycker det verkar spännande med allt!
Onsdagen (förra veckan) började vi direkt att börja praktisera. Var så taggad och nervös samtidigt men visa sig att jag oroa mig i onödan! på min praktikplats är de super trevliga, lätt att prata med och de är bara fyra tjejer som arbetar där! Vi kommer praktisera två dagar i veckan & De är verkligen tufft för de är sena dagar och sen massor i skolan. Men jag tycker det bara är roligt! Så vi gick bara två dagar i skolan förra veckan. IDag började alla andra lektionerna, IV valen och så. Jag & min fina vän Carola började på bild och form, toppen lärare & verkar som de är väldigt trevliga elever också! Lektionerna kommer va på en annan skola, så vi måste ta oss tid på måndag morgonen & sen åka taxi från skolan på tisdagar men de kan va lite kul att få göra lite annat. Idag började jag även med Marknadsföring C eller som jag säger marknad"av"föring haha dålig humor, men tycker de låter som om man säger avföring när man säger marknadsföring. Trodde den lektionen skulle va tuff men det verkar svin kul. Har det bara under hösten också!

Sen har vi börjat planera UF & jag har redan valt grupp!
Ska starta uf med mina bästa vänner, som jag för den delen arbetar bäst med och vet att jag kan lita på dem till tusen %.
Vårt UF kommer nog vinna, vad de är kommer ni få se senare ;))
Nu ska jag faktiskt göra läxan som ska in på fredag, ni får ha de så bra! :)

och kom ihåg!!!!
If someone tells you, you're not beautiful..
Turn around and walk away so they can have great view of your fabulous ass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela