Lina Ingrid Nilsson

Heeeej!

Publicerad 2012-09-27 09:23:19 i

Fett taggad på att jobba idag, vi har 25 % på de mesta leksakerna i butiken så de kommer bli fullt med folk idag! Härligt som fan:) måste dock sluta lite tidigare idag för vi ska åka och fira min syster som fyllde 24 år den 25 sep:) nästa år fyller både jag och min syster jämnt så då kommer de bli fest plus min student längtar som tusan❤❤ ha de så gött alla gullegrisar:)

"I know that you wanna tast my cookie its so yummy. let me
put it in your face youre looking kinda hungry." haha diggar denna låt så har ni inget för er sök på chanel west coast cookie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela