Lina Ingrid Nilsson

God kväll!

Publicerad 2012-09-21 22:28:29 i Allmänt,

iiiiiih nu har jag äntligen fått min data!

Imorse drog jag & pontus till expert och vänta utan för där över en timme för att kolla om de har någon data billigt till salu men de hade de inte. Inget som passa mig iaf. Så strunta i det och gick till skolan i det kalla vädret. Efter skolan åkte pappa, mamma och jag till elgiganten i Norrköping, Där jag faktiskt hitta en data men vi tyckte de va bäst att kolla på media markt också för att vara på säkra sidan, rätt gjoort av oss! Hitta en data och passade på att köpa the sims 3 pets också.. kom hem vi halv 10 ungefär, installera datan osv och så skulle installera the sims 3.. för de hade jag sen tidigare. TROR NI INTE ATT JA HAR TAPPAT BORT KODEN??? jo så klart så :( vänt upp och ner på hela mitt rum så nu ser de förjävligt ut där också... får vänta tills nästa månad och köpa det spelet då.. Köpte även skor på skopunkten idag också:)

Ha en trevlig helg på er :)

Kommentarer

Postat av: Pontus

Publicerad 2012-09-21 23:30:25

hahaha köpa nytt spel behövs ju inte längre ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela