Lina Ingrid Nilsson

Fredag

Publicerad 2012-09-14 08:48:50 i

Sista dagen på en lång praktik vecka, både ledsen och glad att helgen är här.. Ledsen för nu åter går jag till att bara praktisera två gånger i veckan, buhu!!!
Glad över att få vila i helgen är sjuk igen, gick en vecka och nu är de dags igen. Hatar denna årstid!! Men har tryckt i mig två Ipren och en stor energi drink så nu ska jag väl klara mig till lunch iaf.. Nästa vecka ska jag börja lära mig om kassan!!:))) nervööööst.
Nä nu ska jag klä på mig skorna och går en timme tidigare till praktiken^^ puss & kram // Lina

If someone tells you, you're not beautiful..
Turn around and walk away so they can have great view of your fabulous ass..

Kommentarer

Postat av: Mijah

Publicerad 2012-09-14 08:52:42

Tråkigt att du är sjuk igen :( ha så kul på praktiken :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela