Lina Ingrid Nilsson

Fredag kväll

Publicerad 2012-09-14 23:14:48 i

Go kväll!
Sitter och kollar på natt på museet 2, har aldrig direkt gillat filmerna men orkade inte koppla in dvd. Ångrar mig, jag borde ha orkat haha..
Idag på praktiken var de ganska segt knappt några kunder alls.. Jessica & Michaela bjöd på tårta, för att fira att jag har vart där i en vecka.. Fast jag tror de va mest fika sugna! Haha... Tårta och cola så där på fredags eftermiddagen inte helt fel. Efter det fick jag lära mig kassan med Michaela, var tok nervös! Men gick sisådär men vart bättre efter ett litet tag och tror fortsätter jag så här så kommer de gå kanon!:) skulle fixa eget konto på kassamasiken på onsdag, hihi kom och handla av mig då!:) nu ska jag faktiskt kl kvart över 11 en fredag kväll gå och lägga mig:) blir att va barnvakt åt Tilde och Jack imorgon :)) puss & kram // Lina


If someone tells you, you're not beautiful..
Turn around and walk away so they can have great view of your fabulous ass..

Kommentarer

Postat av: Hollydolly

Publicerad 2012-09-14 23:19:40

Meeeeh jag älskar natt museet!!! Skit bra jue:)
Låter som en trevlig praktikplats du har med bra personal:)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela