Lina Ingrid Nilsson

Hej!

Publicerad 2012-11-06 18:48:00 i Allmänt,

Hoppas alla läsaren mår bra! jag mår inge vidare, har vart jätte förkyld öven en vecka och i fredags fick jag feber men strunta i det och gick ut på krogen med min vän Jenny, ville så gärna bli av med min krogenoskuld haha! men de visade att jag valde fel, vart värre och har överansträngt mina hjärtmuskler. Så får inte göra något, bara sitta stilla. Sjuuukt tråkigt! Men de var super kul på krogen, och de kommer bli utgång fler gånger. Kanske har jag turen att hitta min dröm prins där? eftersom han inte vill knacka på dörren eller springa på mig på affären så hoppas jag att de blir där. För jag är så trött på att vara själv, vill ha en pojkvän att dela saker med, skratta med, göra roliga saker ihop. Kanske resa jorden runt? bo sätta sig en längre tid i Los Angeles? DRÖMMAR<3 Just nu sitter jag här i soffan med en söt liten hund brevid mig, mamma är hundvakt åt hennes jobbar kompis hund Tilla, och hon är helt underbar hund. Sprallig, lycklig, busig, gosig och knasig Hon är en liten jack russel, har aldrig gillat småå hundar men henne tycker jag om! Tomorrow I return to BR toys (br leksaker), will be nice to go back to work after a week off:) Stay strong // Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela