Lina Ingrid Nilsson

Sista års elev, så fuckiiing Niiiice! ;')

Publicerad 2012-08-29 18:49:21 i Allmänt,

Tjo!

Nu är de time för mig att börja blogga, jag kommer mest blogga om mitt liv som sista års elev, mitt mående osv. Jag har väldigt lätt att bli stressad i onödan och det har idag satt sina spår. Sista veckan innan sommarlovet sluta så fick jag konstig huvudvärk och värk i ryggen. Skolsyster på skolan tyckte jag borde skriva av mig via en blogg eller dagbok. Så de tänkte jag göra.

Skolan började i tisdags, jag var typ den ända i min klass och bland mina vänner som var överlycklig över att skolan hade börjat. Dels är jag så glad över att jag bara vill visa alla som försöker köra över mig och trycka ner mig att jag skiter i dem totalt! jag är bättre än dem. Vi har fått bytt skåp till i mitten av skolan BARA FÖR ATT ALLA SMÅ PLUTTAR SKA FÅ SE OSS 3OR :') eller så kanske de inte ligger till men ändå jag tycker att de bör va så fniss!
Idag - började jag på BR leksaks affär, ska praktisera där två gånger i veckan, Onsdagar & torsdagar. Först var jag svin nervös men direkt när jag träffa chefen så vart de coolt. Känns som om jag har jobbat där länge och trivs med personalen och känner mig glad att jag valde stället. Chefen gick också på Handels programmet (som jag går på) och praktiserade på Br idag är hon chef för butiken. så coolt!

Måste bara berätta en grej till! Jag kollade mina betyg nyss och såg att jag fått
VG i Projekt och företagande, Estetisk verksamhet & Körkortsteori/LK helt sjukt! i Projekt & företagande trodde jag att jag skulle misslyckas bara för jag redovisa två gånger, för jag hatar det och är livrädd för det men Elsa gav mig VG för jag gjorde iaf två gånger... Ååååh så glad! Sen fick jag MVG i Näthandel B & jag trodde aldrig att jag skulle få MVG eller VG i något ämne, sååå glad!! :)



If someone tells you, you're not beautiful..
Turn around and walk away so they can have great view of your fabulous ass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är Lina Nilsson & jag är 19 år. Jag pluggar på Handels programmet, går sista året. Efter studenten ska jag förhoppningsvis flytta till Gotland & plugga till fotograf. Vad kommer ni få läsa på min blogg? hmm ja ni kommer nog få läsa om allt mellan himmel & jord bland annat om min vardag som sista års elev i en skola där de finns människor som gillar att köra över folk, musik, shopping, boktips, stress tips & självklart kommer ni få se bilder jag tagit & hoppas ni kommenterar & gör mig till en bättre fotograf.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela